Kevätkokous ja Marko Björsin kouluratsastusklinikka joudutaan siirtämään myöhempään ajankohtaan!

15.3.2020

Vallitsevan koronatilanteen vuoksi Korsholms Sportryttare on päättänyt seurata SRL:n antamia suosituksia siirtämään välttämättömät kokoontumiset.

Seuran kevään tapahtumat, eli kevätkokous  16.3 ja Marko Björsin kouluratsastusklinikka  10.4 joudumme valitettavasti siirtämään myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.

---

På grund av det rådande coronaläget har Korsholms Sportryttare beslutit att följa FRF:s givna rekommendationer, att flytta tillställningar där flera samlas till ett senare tillfälle.

Vårens program, dvs föreningens vårmöte 16.3 och Marko Björs dressyrklinik 10.4 flyttas därmed tyvärr till en tidpunkt som meddelas senare.