Talkookutsu

21.4.2022

TALKOOT
Lauantaina 7.5 järjestämme tämän vuoden ensimmäiset aluekilpailut ulkokentällä. Kenttä vaatii kuten aina siistimistä talven jäljiltä. Järjestämme talkoot maanantaina 25.4 klo 18 alkaen.
Haravoidaan, leikataan kuusiaitaa, laitetaan aidat kuntoon ym, jotta saamme mukavammat olosuhteet. Ei ole väliä, osallistutko kilpailuihin tai haluatko muuten olla mukana auttamassa. Kaikkia auttavia käsiä tarvitaan ja talkoot on myös mukava tapa tutustua seuran muihin jäseniin, vaihtaa ajatuksia seuran toiminnasta jne. Kaikki, joilla on mahdollisuus osallistua ovat sydämellisesti tervetulleita mukaan. Joukkoon voi ottaa raivaussahat, trimmerit, leikkaussakset, haravat, ym siivousvälineitä. Voit myös tulla niin kuin olet.
Talkoihin kuuluu tietenkin asianmukaiset tarjoilut.
TERVETULOA MUKAAN!

TALKO
Lördagen 7.5 ordnar vi årets första utomhus regiontävlingar. Området behöver naturligtvis få en uppstädning efter vintern. Vi håller talko måndagen 25.4 med början kl. 18.
Vi räfsar, klipper granhäcken, iordningställer staketet mm. Det har ingen betydelse om du deltar i tävlingen eller om du annars vill var med och hjälpa till. Alla hjälpande händer behövs och talko är även ett trevligt sätt att bekanta sig med föreningens övriga medlemmar, diskutera föreningens verksamhet osv. Alla som har möjlighet att delta är alltså hjärtligt välkomna med. Ta gärna med röjsåg, trimmer, olika typer av saxar, räfsor olika typer av trädgårdsredskap mm. Det går också att komma som man är.
Tilltugg finns naturligtvis på ett talko.
 VÄLKOMMEN MED !