Vuoden 2021 ja 2022 palkitut jäsenet

31.10.2022

Vietimme pikkujouluja Sulvan Kestikievarissa lauantaina 29.10.2022. Pikkujoulujen yhteydessä palkitsimme vuoden 2021 ja 2022 kilpailumenestyjiä.
Seuralla on paljon aktiivisia edustusratsukoita niin koulu- kuin esteratsastuksessakin. Lisäksi seuramme jäseniä kilpailee myös valjakossa. Kiitos aktiivisille kilpailijoille!

Palkintojen jaon lisäksi ohjelmassa oli leikkimielisiä kilpailuja ja vapaata seurustelua.

Kiitos kaikille pikkujouluihin osallistuneille mukavasta illasta!

Vuoden 2022 palkitsemiset

Årets framgång internationellt: Sophia Backlund

Vuoden menestyjä- kouluratsastus: Jasmin Sikström

Årets framgång - hoppning: Linn Ahlskog

Årets nykomling: Nina Westerlund

Årtiondenas trotjänare: Stefan Westerlund

Kouluratsastuksen joukkue-aluemestaruus kultaa: Nina Westerlund- Solero , Jenni Rintala- Don Lucillo, Hanna Kalliola - Kvartaali
SH – alue-estemestaruus  hopea: Venla Järvinen- Heilin Ukkospoika
SH -  kouluratsastuksen aluehallimestaruus pronssia: Marjo Hjerpe- Tuhkimon Nestori- pronssia.
Nuorten ratsastajien koulu - hallimestaruus kultaa: Martta Palola- Hottas Höjris.

Vuoden 2021 palkitsemiset:

Vuoden voittaja - Jenni Rintala – Don Lucillo

Årets junior - Linn Ahlskog

Vuoden kisaedustaja - Hanna Kalliola

Årets nykomling - Tove Söderholm – Ballantine

Årets groom - Jalle Söderholm

Joukkuealuemestaruuksiin osallistuneille, aluemestaruusmitalisteille ja nuorten ratsastajien kansallisesta hallimestaruudesta maksetaan lähtö- ja osallistumismaksut.

Lisäksi pikkujouluihin osallistuvat muistetaan ruusulla.