EU:s dataskyddsförnyelse (GDPR),
GAMLA MEDLEMMAR

Din integritet är viktig för oss och som förening är det vår skyldighet att ombesörja, att dina personuppgifter förvaras och hanteras nogrannt enligt lagar och förordningar gällande dataskydd. Därför ber vi om ett skilt godkännande av medlemsuppgifternas behandling i Korsholms sportryttare rf:s och Finlands Ryttarförbunds rf:s medlemsregister, samt för information till våra medlemmar.

Mera information om dataskyddsförordningen samt hanteringen av medlemsuppgifter hittar du på Korsholms sportryttares nätsidor under register- och dataskyddsbeskrivningar, samt på FRF:s nätsidor: https://www.ratsastus.fi/srl/gdpr/

Vid eventuella frågor gällande dataskyddet kan du vara i kontakt med Korsholms sportryttares medlemssekreterare Johanna Kontturi, johanna.m.kontturi@gmail.com, 040  5947381.

- - - -

Jag har bekantat mig med Korsholms sportryttare rf:s och Finlands Ryttarförbund rf:s gemensamma medlemsregisters dataskyddsbeskrivning.

Man kan skicka föreningens och förbundets medlemsinfo till mig.
Jag godkänner, att den information jag har gett sparas i föreningens och förbundets medlemsregister