EU:n tietosuojauudistus (GDPR), VANHAT JÄSENET

Yksityisyytesi on meille tärkeä ja seurana vastuullamme on huolehtia siitä, että henkilötietojasi säilytetään ja käsitellään tarkasti tietosuojaa säätelevien lakien ja asetusten mukaisesti. Sen takia pyydämmekin erikseen suostumuksen jäsentietojen käsittelyä varten Korsholms Sportryttare ry:n ja Suomen Ratsastajainliitto ry:n jäsenrekisterissä sekä seuran jäsenten tiedottamiseen.

Lisätietoja tietosuoja-asetuksesta sekä jäsentietojen käsittelemisestä löydät Korsholms Sportryttarien nettisivujen rekisteri- ja tietosuojaselosteet-osiosta sekä SRL:n verkkosivuilta: https://www.ratsastus.fi/srl/gdpr/

Tietosuojaan liittyvissä mahdollisissa kysymyksissä voit olla yhteydessä Korsholms Sportryttare ry:n jäsensihteeri Johanna Kontturiin, johanna.m.kontturi@gmail.com, 040  594 7381.

- - - -

Olen tutustunut Korsholms Sportryttare ry:n ja Suomen Ratsastajainliitto ry:n yhteisen jäsenrekisterin tietosuojaselosteeseen sekä jäsenselosteeseen.

Minulle voi lähettää seuran ja liiton jäsentiedotteita.
Hyväksyn, että antamani tiedot tallennetaan seuran ja liiton käyttämään jäsenrekisteriin.