Bli medlem

Om du vill bli medlem, fyll då i anslutningsblanketten på FRF:s sidor. Ifall det är brådskande med medlemsfakturan eller om du vill fråga något tag då kontakt med medlemssekreteraren (kontaktuppgifterna nedan). Obs. FRF:s anslutningsblankett finns endast på finska, men du kan på den här sidan bli medlem genom att fylla i den svenskspråkiga blanketten.

På posten får du en faktura för medlemsavgiften. Du kan även betala fakturan via Jäsenhuone på adressen https://oma.ratsastus.fi/.

Du kan avsluta ditt medlemskap i Korsholms Sportryttare genom att fylla i blanketten nedan.

I frågor som gäller medlemskap får du hjälp av medlemssekreteraren  Laura Antila, jasensihteeri.korsholms@gmail.com, 044 591 9197.

För i kraftvarande medlemsskap kommer det automatiskt en faktura på medlemsavgiften i början av året. Kom ihåg att använda referensnummern vid betalning. Medlemsavgiften kan även betalas via Jäsenhuone på adressen https://oma.ratsastus.fi/.

Medlemskortet postas inte längre. Dina medlemsuppgifter hittar du i Jäsenhuone.

Medlemsförmåner:

• Genom att ansluta dej till Korsholms Sportryttare blir du även medlem i Finlands Ryttarförbund.
  • Du har rätt att rida i manegen och på ridbanan då du har erlagt manege-/planavgift.
  • Du får en täckande Pohjola försäkrings Sportskydd - idrottsförsäkring, som är i kraft alltid vid skötsel av hästar, vid ridning och även under resan till och från stallet.
  • Du får Hippos-tidningen sju gånger om året.
  • Du kan erlägga hästkunskaps- och ridmärken.
  • Du kan delta i ridtävlingar.
  • Du kan delta i funktionärsskolningar och fungera som domare, banmästare, steward osv, efter avslutad skolning.
  • Dessutom erhåller du övriga förmåner som FRF har med sina  samarbetspartners i.o.m att du samtidigt är medlem i FRF.

Mera information om medlemsförmånerna på Finlands ryttarförbunds FRF:s hemsidor.

Tag kontakt med medlemssekreteraren

- - - -

Jag vill bli medlem i Korsholms sportryttare:

Man kan skicka föreningens och förbundets medlemsinfo till mig
Jag godkänner, att den information jag har gett sparas i föreningens och förbundets medlemsregister

- - - -

Jag vill avsluta medlemskapet i Korsholms Sportryttare