Tävlingsframgångar 2015

Haukipudas 18-19.7 (nivå 4)

Lördag: I den öppna klassen helppo A lasten henkilökohtainen ohjelma placerade sig Sophia Backlund - Kasta på en femteplats med resultatet 61.328%. I finnhästklassen FEI:n CCI kenttäkilp-ohjelma 2009 togs vinsten hem av Hanna Kalliola -Kvartaali med fina resultatet 68.913%. Jenni Rintala - Erih II vann klassen FEI junioreiden esiohjelma med 64.559%. I klassen Prix St Georges placerade sig Jenni Rintala NK-Unique på en fin tredje plats med 65.658%. Söndag: I den öppna klassen lätt A:5 vann Hanna Kalliola -Kvartaali med 64.688% och Sophia Backlund -Kasta placerade sig på en fjärde plats med 61.250%. Dagens msv B klass vanns igen av Jenni Rintala - Erih II med 64.392%, och i msv A-klassen blev det dubbelseger med Sophia Backlund - Hilton III  på första platsen med 65.88% och Hanna Kalliola - Dancing Girl II på andra platsen med 63.611%. I Intermediaire 1 placerade sig Jenni Rintala - NK Unique på en fin andra plats med resultatet 65.395%. GRATTIS!

Vaasa 12.7 (nivå 3)

Rinna Siljamäki - Le Petit Prince Carrus placerade sig på en andra plats i KN-Special, Hanna Kalliola -Kvartaali vann A-merkin kouluohjelma medan Jenni Rintala - Erih placerade sig på en femte plats i samma klass. Klassen lätt A:0 vanns också av Hanna Kalliola -Kvartaali och Jenni Rintala - Erih placerade sig på en tredje plats. Grattis!

Kangasala 5.7 (nivå 3)

Hanna Kalliola - Kvartaali placerade sig i Prix de Suomen Hippos klassen på en femte plats med 67.262% och i den öppna lätt A:n på en andra plats med 64.130%. Grattis!

Vaasa 28.6 (nivå 2)

I klassen lätt B:3 placerade sig Paula Jaskari med hästarna Wind Dancer S och St Lexie på tredje och fjärde platserna med resultaten 65.2% och 65.1%. I klassen lätt A:4 placerade sig både Jenni Rintala -Marjami och Hanna Kalliola - Kvartaali på en andra plats med 63.8%. I Fei:n kenttäkilpailuohjelma poneille 1997/2009 togs vinsten hem av Sophia Backlund - Kasta med 66.3%, andra platsen gick till Jenni Rintala -Erih II med 66.1%, fjärde platsen till Jenni Rintala - Marjami med 65.8% och sjätte placeringen till Rinna Sijamäki med Le Petit Prince Carrus med 64.6%. Grattis!

Alavus 14.6 (nivå 2)

Jenni Rintala -Erih II placerade sig på en andra plats i klassen A-merkin kouluohjelma på 67.130%. Grattis!

Seinäjoki 6.6 (nivå 2)

Jenni Rintala - Marjami placerade sig på en femte plats i klassen lätt A:2, med resultatet 63.879%. Jenni Rintala - Erih II vann klassen lätt A:5 med resultatet 64.063%. Grattis!

Ypäjä,Finnderby CDI***  4-7.6 (internationell)

Sophia Backlund - Zerleone placerade sig på en femte plats i Intermediaire 1 på 66.01% och placerade sig även på en fjärde plats i Intermediaire kür-finalen på 66.9%. Grattis!

Kiuruvesi 23-24.5 (nivå 3)

Jenni Rintala - Marjami vann klassen lätt B:2 med 64.7%, Hanna Kalliola - Kvartaali vann en öppen lätt A klass med 66.087% och i Suomen Hippos finnhästklassen blev det dubbelseger för föreningen med vinst för Hanna Kalliola - Kvartaali och en andra plats för Jenni Rintala - Marjami. Dubbelseger för föreningen blev det även i en öppen lätt A med vinst för Jenni Rintala - Marjami och andra platsen gick till Hanna Kalliola - Kvartaali. Hanna Kalliola och Kvartaali vann även KiuRa cupen! Grattis!

Vihti 14.5 (nivå 4)

Jasmin Sikström - Weltmarck placerade sig på en fjärde plats med 66.1% i Lähitapiola Small Tourens andra deltävling, Intermediaire 1. Grattis!

Helsingfors 9-10.5 (nivå 4)

I klassen FEI Prix St Georges placerade sig Sophia Backlund - Hilton III på en andra plats med 63.684% och med Zerleone placerade sig Sophia på en sjätte plats med 62.281%. I klassen Intermediaire 1 placerade sig Sophia Backlund - Zerleone på en tredje plats med 63.728%. Jasmin Sikström - Flaming Princess placerade sig på en fjärde plats i klassen FEI junioreiden esiohjelma med 61.520%. Grattis!

Uleåborg 9.5 (nivå 3)

Jenni Rintala - Marjami vann lätt B-klassen öppen för finnhästar med 67.333%, och placerade sig på en andra plats i den öppna lätt A FEI World challenge test med 63.3%. Grattis!

Vanda 26.4 ( nivå 4)

I klassen medelsvår A:0 tog Sophia Backlund - Hilton III hem segern på resultatet 68.048%, och i klassen Intermediaire 1 togs seger åter igen till föreningen tack vare Jasmin Sikström - Amarant V på 69.298%. Grattis!

Kauhajoki 25.4 (nivå 2)

Lätt A, FEI World Challenge test, vanns av Jenni Rintala - Erih II, på tredje platsen kom Emma Jokinen - Donna Siona, och Hanna Kalliola - Kvartaali placerade sig på en fjärde plats. I seniorernas hallmästerskap, medelsvår B:O blev det dubbelseger för föreningen då Emma Jokinen - Donna Siona vann, och Jenni Rintala - Erih red hem silvret. Grattis!

Vaasa 19.4 ( nivå 2)

Hanna Kalliola - Kvartaali placerade sig på en andra plats i klassen lätt A:10 på 66.8%, GRATTIS!

Ypäjä 18.4 ( nivå 3)

Jasmin Sikström - Amarant V vann Intermediaire 1 på 68,5%, Jenni Rintala - NK Unique placerade sig på en andra plats i Intermediaire II Special på 61,750%, och Sophia Backlund - Hilton III placerade sig på en andra plats i klassen Msv B:0 med 64,750%. GRATTIS!

Ilmajoki 3.4 (nivå 2, hallmästerskap)

Paula Jaskari - Wind Dancer red hem bronset i ponnymästerskapet på 65.3%. Hanna Kalliola - Kvartaali vann finnhästmästerskapet på 66,296% och Jenni Rintala - Marjami red hem bronset på 65,463%. I de öppna klasserna placerade sig Paula Jaskari - Wind Dancer på en andra plats i Lätt C, och Martta Palola - Miss monty placerade sig på en femte plats i samma klass. I den öpnna lätt A:n vann Jenni Rintala- Marjami och Hanna Kalliola- Kvartaali kom på en tredje plats. GRATTIS!

Lapua 14.3 (nivå 2)

Jenni Rintala - Marjami placerade sig på en andra plats i klassen lätt A:10 med 67.4%. GRATTIS!