Maneesi ja ulkokenttä

Tule treenamaan!

Huomioikaa, että kummallakaan kentällä ulkona ei saa juoksuttaa, vaan se on toistaiseksi tehtävä maneesissa!

Haluamme kiittää seuran kuin kaikkien harrastajien puolesta kaikkia tukijoita, jotka ovat mahdollistaneet kenttäremontin. Suuri kiitos tukijoille!
- Vaasan Aktiasäätiö (https://vasa.aktiastiftelserna.fi/fi/)
- Mustasaaren Aktiasäätiö (https://korsholm.sparbanksstiftelserna.fi/fi/)
- Aktiastiftelsen i Sulva- Sundom (https://solfsundom.aktiastiftelserna.fi/sv/)
- Mustasaaren kunta

Sulvan maneesi ja ulkokenttä löytyvät helposti Sulvan keskustassa.

Maneesi/ulkokentän korttien säännöt
Ainoastaan jäsenet/kannatusjäsenet voivat käyttää maneesia ja kenttää.
Maneesin ja ulkokentän käytöstä peritään maksu seuraavasti:

Uusi hinnasto voimassa 1.2.2022 alkaen:

Kuukausikortti   70 €

Kertamaksu    10 €

Maksut on maksettava Korsholms Sportryttare​ ry:n tilille  ennen maneesin tai kentän käyttöä.
Tilitiedot:   IBAN  FI28 4970 2020 0044 65.

Mikäli ratsastaja käyttää maneesia/kenttää ilman voimassa olevaa korttia tai väärin perustein, häneltä  voidaan evätä maneesin käyttöoikeus.

Kuukausikorttimaksu
Ilmoita maksaessasi oma ja hevosen nimi ja täytä samat tiedot maneesin ratsastuskentän ilmoitustaululla olevaan listaan ja laita ruksi ko kuukauden kohdalle.

Kuukausimaksu maksetaan kalenterikuukaudelta ja maksu on hevoskohtainen.

Kertamaksu
Kertamaksu tulee AINA suorittaa ennen kuin tulee maneesille kuten myös ilmoittaa ajankohta ratsastukselle Google-kalenteriin. Tarkemmat ohjeet löydät liitteestä sivun alareunasta. Maksun viitteeksi kertamaksu ja päivämäärä, milloin käytetään. Ilmoita myös ratsastajan nimi, jos maksaja ja ratsastaja on eri.

Jos on jotain epäselvää koskien maneesikorttia, ota yhteyttä Marjo Hjerpe puh. 041-435 5353

Muista lukea Maneesin säännöt ennen, kun ratsastat maneesissa tai ulkokentällä. Tällä tavalla voidaan taata turvallisempaa ratsastusta kaikille.

Maneesivaraukset

Maneesia voi varata ainoastaan seuran omalle toiminnalle esim. seuran järjestämiin valmennuksiin.
Arkipäivisin klo 17-20 välillä ei pidetä valmennuksia (pl. seuran järjestämät valmennukset).
Muiden kuin seuran järjestämien valmennusten aikana myös muilla on oikeus ratsastaa maneesissa.
Kaikki ratsastukset sekä maneesissa että kentällä on ilmoitettava Google-kalenteriin.

Esteajat:
Ilmoita Google-kalenterissa mikäli olet tulossa hyppäämään alla olevilla kiinteillä esteajoilla. Mikäli kukaan ei ole ilmoittanut tulevansa hyppäämään maneesi on vapaa muuhun ratsastukseen.

Keskiviikko         klo 18.30 ->
Sunnuntai          klo 16.00 - 19.00
Kaikki päivät      klo 20.30 ->

Lisäksi voi varata esteaikoja seuraaville ajoille ilmoittamalla asiasta 2 vrk etukäteen maneesin fb-sivuilla. Mikäli joku on suunnitellut ratsastavansa siihen aikaan eikä pysty siirtämään ratsastustaan, tämän täytyy ilmoittaa asiasta vähintään 1 vrk ennen ko. ajankohtaa.

Arkipäivät         ennen klo  14.00
Arki-illat           jälkeen klo 20.30

Kameravalvonta:

Maneesissa on käytössä kameravalvonta, jonka avulla voidaan tarkistaa maneesin käyttöä.

Hyviä ratsastushetkiä toivottaa Korsholms Sportryttare!

Maneesin ja ulkokentän säännöt löytyvät alapuolella olevasta tulostettavasta PDF:stä.

Alla Google-kalenterin ohjeet: