Jäsenasiat

Jäsenasiat –sivuilta löydät tietoa kilpailuluvista, voit päivittää osoitteen sekä liittyä Korsholms Sportryttaren jäseneksi.

Lisätietoja jäsenasioista voit kysellä jäsensihteeriltä:

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Laura Antila
jasensihteeri.korsholms@gmail.com
p. 044 591 9197

Jäsenmaksut 2023

Seniori65,00 €
Juniori57,00 €
Perheenjäsen (seniori)37,00 €
Perheenjäsen (juniori)32,50 €
Kannatusjäsen20,00 €

Eri jäsenlajit:
Suomen Ratsastajainliiton jäsenseuroilla on käytössä erilaisia jäsenlajeja. Täysjäsen (seniori ja juniori) saa kaikki liiton tarjoamat jäsenedut. Perhejäsenen (seniori ja juniori) edut ovat muuten samat kuin täysjäsenellä, mutta hän ei saa Hippos-lehteä eikä hänelle voida myöntää A- tai B-kilpailulupaa tai toimihenkilöoikeuksia. Perhejäsenen täytyy asua samassa taloudessa täysjäsenen kanssa ja kuulua samaan seuraan kuin täysjäsen. Seuroilla voi olla myös kannatusjäseniä, mutta he eivät saa mitään liiton jäsenetuja.
Esimerkiksi osallistuakseen E- ja D-tason kilpailuihin ratsastajan tulee olla joko täys- tai perhejäsen. Jäsen on juniori-ikäinen vielä sen vuoden, kun hän täyttää 18 vuotta.